Sjukt(t) uttråkad...

... nu har jag tillbringat 2 dagar hemma. Anledning? Den förbannade huvudvärken (och igår även lite feber) tror jag, jag har ju liksom alltid huvudvärkstabletter i kroppen, och de tar ju ner feber oxå. Igår var väl ok, men idag har jag nästan klättrat på väggarna... För dålig för att var på jobbet och allt ljud och "stress", för frisk för att vara nerbäddad. Jag avskyr det.
Och i vanlig ordning tajmar jag alltid det där med att vara hemma och sjuk samtidigt som vår (i vanliga fall oaktiva hyresvärd) ska klampa runder och göra en massa, så hans borrningar väckte mig i morse... Dörrarna här är gjorda av tunnt papper (typ) så minsta ljud från trapphuset hörs som om folk är inne i ens lägenhet..

Men men, det kunde varit värre, jag kunde ha legat nerbäddad, då hade ljuden varit värre...

Idag var kom iaf Veronica förbi och drack en kopp kaffe och lämna några tabletter som hade hjälpt henne när hon drogs med sin skallevärk, och jag är beredd att testa det mesta nu (förutom kollektivt självmord) för att bli av med skiten...

Imorgon är det iaf tillbaks till jobbet, är hyffsat trött på mig själv nu...

Kommentarer
Postat av: tina

Hejje

Jag har ett effektivt tips ang din skallabank ;) Hör av dig så berättar jag mer...

2010-03-11 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback