Håll käften...

.. ja, jag har inte så mycket till val!

Min röst är i princip TOTALT FÖRSVUNNEN!!

Den försvann nån gång igår mellan 18-20 igår och har sedan hållt sig borta. Vart den är vettesjutton.. 

Dock kände jag att just i dag har jag TOTALT FEL YRKE, gjorde ett seriöst försök att jobba ordentligt i morse, men gav snart upp. Från lunch idag har jag helt enkelt varit tyst (eller nästan iaf) Kraxade lite med Tessan när hon var här uppe ikväll men nää, det lät inte ett dugg bättre!

Nu ska jag fortsätta göra harkel-övningar a lá Bergqvist och äta läkerol....

                                                    

Kommentarer
Postat av: jossan

jaa harkla på, och ordentligt ääääända nerifrån halsen... du kommer klara det.. :P jag hoppas faktiskt på att få höra din stämma imorgon så krya på dig åsas röst :)

2010-03-22 @ 21:44:40
Postat av: Åsa

Hmm, jag harklar, men njee jag tvivlar på att den är återställd...

Men jag kniper käft och hoppas på det bästa...

2010-03-22 @ 22:16:17
Postat av: Henke

Hej Vännen...



Allt väl?



Sen en sak till... Vi MFF:are gillar inte bli fotade av en långhårig brunett i stövlar när vi e på fotboll...



Hoppas allt e ok annars...



kram kram

2010-05-20 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback