Äntligen helg..

... och majoriteten av fredagen är över!

Exakt halvtid blev det för mig på jobbet denna veckan! Två dagars sjukfrånvaro och idag blev det en halvdag.

Idag var det dax ta förväl av lille Benjamin, som bara fick lite mer än 3 månader på jorden. Att gå på begravning är aldrig kul, denna gången var det snäppet värre, då jag aldrig träffat den lille krabaten och att det faktiskt var ett litet spädbarn.

Obehagskänslorna inför begravningen var många, förmiddagen på jobbet var väl inte min aktivaste,  och kycklingbaguetten jag "snodde med mig" kastades efter 3 tuggor.

Innan det var dax tog jag en promenad i gångarna vid krematioriet för att titta till Peters grav. När jag stod där slog det mig hur "kort" livet är...


Att det är 7½ år sedan jag/vi tog förväl av honom är helt ofattbart.

Men cermonin flöt på fint och allt var väldigt vackert, givetvis var där ingen som kunde hålla tillbaks tårarna...


 
men den lille killen får nu vila i frid...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback