Lugna söndag!

Ytterliggare en dag har haft fokus på att bli frisk. När jag är förkyld sätter det sig gärna på hörseln och jag får vätska bakom trumhinnorna, så även denna gång. Men Rinexin och nässpray verkar göra susen igen!

Tog en tur till Josses place tidigare idag, kela lite med Simon, matade honom (2 ggr han är ganska tjock) och givetvis passade jag även på att ta ett bad i hennes badkar. Känns skönt i kroppen nu efteråt...

Eftersom det är söndag står givetvis tvätt på schemat, sista  omgången är inne nu. Fiskarnas pratbubbla har minsann oxå blivit städad idag, så nu ser den prydlig ut igen!

Själva lägenheten har oxå fått en uppfräschning i form av dammsugning och golvtorkning.
Det var behövligt.

Nu ska jag vänta in Lina och Karre som kände för en långpromenad hit, blir väl lite fika och skitsnack som avslutar denna extremt lugna helg!

--------------------------------------------------------------------------------------------
Försökte få storstädning som pris i en tävling, men risken fanns att det inte gjordes med så stor entusiasm. Givetvis har jag funderat
ut ett nytt pris, så förhoppningsvis går jag inte helt lottlös ur den...
Nu återstår bara att meddela förloraren(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback