Underbara väder!!

Blev som sagt stranden med Peter o Lennart... Blåste lite där, men det var skönt så länge man inte satte sig upp.. 3 timmar på stranden har nu gjort att mina solexem nått sin topp! Det är skönt, för då vet man att det är över, och ingen är så tacksam som jag att det ska regna imorgon!!

Sen blev det HIF på Dickens, Josse slöt upp och även Mike & Elina kom, dock först till andra halvlek, då dom trodde den börja kl 17... 1-3 blev det, och den här gången var marginalerna verkligen på HIFs sida, Trelleborg hade 3 ribbskott och ett friläge, efter det fick HIF en billig straff.. Tackar och tar emot.

Häng på bakgården med Josse blev det efteråt, trots hennes ihärdiga förslag om allt från minigolf till badminton. Julia slöt upp och det bubblades lite om allt och inget...

I lägenheten är allt fixat, tvätten sorterad inför morgondagen och man är redo för en ny arbetsvecka...

---------------------------------------------------------------------------------

Gårdagen då??
Joddå, den gick i temat "gamla bekantskaper" Inleddes med vin, cider och uppdateringar på livet i sällskap av Mia på bakgården. Vidare till Hampan där sällskapet utökades av Angel och några av hans vänner... Mycket folk var ute i sommarvärmen!! När Cardinal lockade för några i sällskapet hade jag tagit beslutet att INTE gå dit.. Ville ha möjlighet att ta del av det vackra vädret och vakna utvilad...

Vid midnatt börja SMSen florera, en del av bilderna från fredagskvällen var inte helt färska (vilket jag uppskattar med facit i hand)  Tror vi omsatte majoriteten av Telenors intäkter i form av SMS under kvällen...
Ibland måste man utmana ödet, och enligt min mening avslutades kvällen på ett mycket trevligt sätt...

Dock har jag varit hysteriskt trött idag....


Jag och Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback