Helgen...

... var en festlig tillställning!

Fredagskvällen sluta med en liten tur på stan, ringde Ewe och kolla av om hon & Fatima var ute, jajamensan, nere på Hamnkrogen satt dom & jag joina sällskapet som även bestod av Stina o en tjej som hette Ida.. Efter ett par öl blev det en runda på pianobaren.
Där var den gamla häxan o glodde halvr ögonen av sig på vårt sällskap...

Lördagen "börja" men AIK-HIF hemma hos Fredrik.. 0-1, Razak med jättelåren gjorde målet!!!

Hem som attans o fixa sig, sen dök Emilia upp med en liten "inflyttningsboll", för folk som inte vet vad det är, är det när man köper sig en fotboll o kladdar ner istället för blommmor o kort!!




Sen dök Ann upp, ytterligare lite senare även Fatima, Ewelina o deras killkompis från Laholm.. Slutligen även Lina! Det dracks öl, vin o gin& tonic hejvilt och sedan bar det ner till Cardinal i mina nya skor (som jag hade provgått under kvällen) dock medföljde hysterisk skoskav och det blev inte såååå lång utekväll, jag ville ha mina tår kvar!!!

Här är lite bilder på oss galningar!!

   


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback